Coverbands Algemeen

Gesponsorde links
Coverbands Algemeen
Feestband Klaar
Welkom op de website van feestband klaar! de feestband uit omgeving alphen a/d rijn. altijd klaar! om te spelen op uw bruiloft, bedrijfsfeest, carnavalsfeest of gewoon lekker in de kroeg!

Coverbands boeken
Entertainment Bureau Evenses verzorgt uw band, DJ, muzikant, act en entertainment. Wij bieden entertainment van hoge kwaliteit, tegen scherpe prijzen, door heel Nederland en België. U kunt bij Evenses een band boeken, dj huren of act inhuren voor elk feest, bruiloft, bedrijfsfeest, verjaardag en huwelijk. Ook voor andere gelegenheden, zoals een receptie, trouwfeest, beurs, studentenfeest, personeelsfeest, festival of evenement verzorgen wij uw band, DJ, artiest, muzikant, duo, coverband, typetje, goochelaar, fotograaf en meer!\r\n\r\nEntertainment Bureau Evenses biedt altijd een complete oplossing: geluid, licht, instrumenten, muzikanten, alles wordt perfect verzorgd. Evenses is werkzaam in o.a. actief in Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Twente, Flevoland, Utrecht, Noord Holland, Zuid Holland, Zeeland, Brabant en Limburg. In de grote steden zoals Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen, Utrecht en Den Haag hebben wij vele tevreden klanten. Tevens zijn wij vaste leverancier van entertainment voor uw evenementlocatie, evenementenbureau, horeca gelegenheid, weddingplanner, cateraar en trouwlocatie.\r\n\r\nWilt u meer info over het boeken van een band, het huren van een DJ, of het inhuren van een act? Neem gerust contact op met entertainment bureau Evenses; wij staan u graag te woord!

Boston Tea Party
Feestband boston tea party. feestband met feest der herkenning! dé garantie voor je geslaagde (bedrijfs) feest! speciale friends finale met bekende nl en internl artiesten.

Coverband Pee Wee
Pee wee: “get on board and never stop !” als pee wee gaat feesten, gaat het dak eraf ! eenmaal op de dansvloer wordt u meegenomen in een trein vol supergroovers, rock –n- rol

Coverbands Belgie

Coverband – Bandzoeker.nl
BandZoeker.nl werkt vanuit Groningen met een team van zes personen. Dagelijks werken we met onze klanten aan het organiseren van de muzikale invulling van bruiloften, bedrijfsfeesten, recepties en jubilea. Sinds onze start in 2004 hebben we bands geleverd voor duizenden personeelsfeesten, trouwerijen en andere gelegenheden.

• Nog Geen
Er staan 6 links op deze pagina.